Av sällan skådat slag!

Helt befängt och otroligt barnsligt! Jag gillar att spela Hay day. Gör det onormalt mycket dessutom. Så jäkla fånigt för jag har massor av annat som jag borde göra i stället. Men att vara virtuell bonde får mig att må bra. Shit, det är nått för analyssoffan... I ärlighetens namn är det ju så att jag kan falla dit för den här typen av aktivitet. Det vet ju de som kände mig under ICQ- tiden. Jo jo, då hade jag mycket att stå i. Många timmar spenderades i det forumet...
Nu är det detta som tar min tid...
Kor att mata, får att klippa, grödor att skörda och så har jag ju fått min kaptenstitel på flodbåten nu. Ja det kräver sin kvinna! Gode Gud ge mig kraften att sluta och modet att förbli IRL... 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt