Kostnader

Inte mycket i livet är gratis. Definitivt inte det liv som vi kallar välfärd. Så vad är saker och ting värda? Den här hänger på en vägg på jobbet: 
Intressant läsning! Som jag önskar att alla fick lite bättre kolla på vad som är dyrt eller inte. Människor är dyrbara, en skatt  värda att tas väl omhand. 

Idag tog jag hand om mina döttrar. Vi tog en överraskningsfika på nya stället i stan

Min vecka har varit intensiv och helgen är också ganska späckad. Så blir det ibland. Tid är också dyrbar. Att få ut det bästa inte alltid det mesta av sin tid är en spännande utmaning. Jag ska göra tidig kväll med barnen. Ärligt känns det som ren lyx att krypa ner i sängen med en bra bok, korsord eller en tidning.  Niklas är på aw med polare. Den stunden är guldkant på tillvaron. 
Man får så rolig blick när inte armarna räcker till vid den lätt pinsamma selfien... 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt