Bröstens lovsång!

Återigen detta glädjens ämne, kvinnobröst! Åh så roligt att se ett par pigga liljekullar och hujeda mig så trist och se ett par ledsna tuttar i en kass bh. Nakna bröst intresserar mig knappast. Näe det är en glad urringning som roar mig. Idag har våra stackars bystar både piffats och puffats. Vi ska ha Oktoberfest på jobbet och vi inspireras av dessa damer: 
Ha ha ha! Jag svimmar av syrebristen, som vi har skrattat på jobbet idag! 

Nu har vi kramats hej då med Anton. Vi fick en extra dag ihop vilket var perfekt. Han har tagit hand om sjuk lillasyster i två dagar så Niklas och jag har kunnat jobba. Tacknämligt! 
De är intensiva, småsyskonen! Han är tålmodig och glad över att vara med dem. Det är en lyx att ha haft honom hemma, vilken hjälp. Märks att han är en vuxen person nu som inser att man hjälps åt. Så här ledsen var han att lämna sin mamma: 
Näääeee, det var visst inte för att jag tog en närbild med blixt! Han sörjer!!! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt