Semestervecka

Hejsan hoppsan så har en veckas ledigt gått. Spenderat den hemma med barnen. Idylliskt första dagen, på sin höjd. Shiiiit, vad det kan tära på mitt tålamod att höra barnen resonera (skrika, puttas, bitas! och allmänt tjafsas) med varandra. Att gnälla över min lediga tid ihop med mina barn är ju galet men allt i lagom mängd är mitt ledord... Nu blir det tre jobbveckor innan det är semester med hela familjen! 
Städat köket, bara en hög med "viktiga papper" kvar. Det såg ut så här i mindre än en halv dag. Nu råder kaos igen. 
Vad hade hänt utan studsmattan att bränna överskottet på? 
Midsommar på Pommern. 
Älskade! 
Tradition att äta lunch och ta en tur på hästen Flicka varje midsommardag. 
Hon har en gräns. Niklas och jag väger in på den övre skalan och häststackaren skulle knäckas. Men barnen orkar hon än! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt