Längtar

Nu har Niklas varit i Oslo sen i torsdags. Hela familjen väntar nu på hans återkomst. I morgon em är vi i samlad trupp igen. 

Åh så enkelt allt är när vädret är så här! Jag är en sån som klagar på väderläget om jag tycker det missgynnar mig. Ingen lång klagan men ett litet hurmfande... Men nu finns inget annat än hyllande. Att jag dessutom jobbar kortdagar gör ju saken ännu lite lättare. Hämtar hyfsat pigg unge på förskolan och tjejerna traskar hem själva. Minns tydligt hur det var när de var mindre och jag åkte runt på cykeln i alla väder för att hämta upp dem. Nu undrar jag hur det gick till... 

Här är jag och Karin. Lärt känna henne och hennes familj då de bott i Sverige de senaste fem månaderna. Idag påbörjade de sin resa hem mot Schweiz igen. Kommer att saknas mig nått alldeles! 
Fick present av dem! Så rart. 


Min krabat, han längtar efter sin pappa. Säger att nu är det verkligen inte kul att pappa är i Oslo längre! 

Jag är så i ofas med min träning. Den här galet omoderna, osexiga och vanvettigt otrevliga åkomman, hälsporre, förstör mitt flow!!! Jag behöver träna för att fixa min vardag men än har jag inte listat ut hur utan att belasta foten mer än nödvändigt. Jag är inte så påhittig och surar över att jag inte ens kan gå utan att halta. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt