Respons på respons

Att skriva av sig på bloggen är ett bra sätt att göra sig av med mentalt avfall. Men det är ibland svårt att formulera det hela rätt. För ett par dagar sedan var jag på ett möte å jobbets vägnar men utan andra arbetskamrater delaktiga. Jag fick ta emot oväntad kritik. Alla som känner mig vet att jag har svårt för det. Nu har några av mina fina arbetskamrater undrat vad jag varit med om. Ja, ibland sätter jag mig själv i lite svåra situationer. Jag vill mycket och har svårt att vänta. Då blir det grus i maskineriet. Jag ältar dessutom skiten. Det slutar jag upp med när jag skriver av mig. Men även här krävs viss finess... 

Har tillbringat natten i husvagnen som vi parkerat på vår garageuppfart. Jag är lite stel... Ha ha ha! Det är så tokmysigt i tanken men sen kommer dynornas verklighet i kapp. Fixa lite extra madrasser inför semestern tror jag allt. 
Långa hår, många kuddar och fötter i någons armhåla. 
Igår kväll, en stund av samförstånd. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt