Happy camper

Husvagnslivet fortgår. Halva dagen har jag spenderat här inne med mina ungar. Det blir trångt om saligheten... 

Niklas och jag har fortsatt vårt röjande i källaren. Många kvadrat, mycket skrymslen att efter tio års hamstrande nu tömma. Det finns fortfarande massor av brôte kvar men det känns lättare iaf. Jag passade på och fortsatte i köket. Åh dessa kökslådor! Fulla av knepigheter. Pryttlar av alla dess slag. 

Läste idag om Mia Törnblom som utmanade sin man att ha en klagofri dag. Niklas och jag nöjde oss med en em utan att klaga. Gick ok. Mycket bra att tänka på. Lätt hänt att falla in i klagokören. 

Nu gör vi kväll här på garageuppfarten. Tänder är borstade och ansikten tvättade, i kallvatten bakom garaget. Vi gör detta på fullaste allvar. :-) Alicias hår är flätat och kläder framlagda för smidig morgon innan fritids, himmel vad ordningsamt! 
Noel busar fortfarande... Fast det börjar bli sent. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt