Toppentorsdag!

Wow! Haft en riktigt bra dag. Åkte till jobbet 8 och kom hem nyss. Det betyder att jag varit hemifrån 13.5 h. Vanligtvis hade jag nog börjat längta hem men ikväll var det pyssel och adventsmys på jobbet. Min barngrupp var slut vid 20 och då var det dags för mig att förena mig med övriga pysslande arbetskamrater. Haft så roligt! Så många underbara människor jag har förmånen att omge mig med. Åh så kreativa!!!
 
Bocken kläddes och efter lite möda kom det röda bandet på plats också... 
Så här blev mIn. 
Assia frågade mig om inte min katt skulle förstöra den... -Näe, sa jag, hon brukar inte vara intresserad. Men... Det första som händer när jag kom hem så hoppar hon upp på bordet och börjar frenetiskt skava sig mot kottarna. Ja ja, bara hon inte kissar i mossan! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt