Hostig å dan

Tät i bröstet, rosslig och snorig. Tyder på virus. Lite tryck på trumhinnan och frusen. Japp, vi konstaterar förkylningen och går vidare. Varit på kurs i två dagar. Inspirerande och väldigt intressant. Jag jublar ju åt alla tillfällen att lära mig nytt. Blev stärkt i flera av mina egna funderingar kring arbetet i barngrupper.  Känns verkligen att jag jobbar i en organisation som tänker barnperspektiv och än mer kommer det bli. 

Idag kom mitt första paket från Glossybox. Så roligt, jag är mycket för askar, burkar och små flaskor. Ett av mina första prova på-jobb var ju i ett parfymeri. 

Tänker sova tidigt och försöka få många timmars läkande sömn. Har ju flera roliga arbetsdagar kvar att göra denna vecka. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt