Tio vad för nått?

Dagar i följd! Va, jag begriper inte. Vägrar fatta, förnekar faran och pumpar på. Jo, faktiskt pumpar. Det är nässpray som är ämnet. Jag har snor/slem i varenda tomrum i hela huvudet. Nej, det är inte läge att skoja med mig om tomrummet där min hjärna borde vara... Jag är mer lättretlig än vanligt. Det fick en stackars kille bli varse i morse. Jag skulle tanka bilen och något funkade inte. När jag stoppat i mitt kort i maskinen och skulle välja konto funkade detta inte. Tappade behärskningen och stegade fram till en grabbhalva och fick honom att följa med till pumpen. Talade om för honom att nått sånt här trams har jag inte tålamod med. Filmjölksbunkelugn svarar han att det nog är fel på skärmen. No. shit killen!!! Ärligt var det tur att apparaten valde att spotta ut mitt kort i detta då för annars hade jag troligtvis blivit våldsam. Ja, jag har tryck i mina inre huvudhåligheter och det skapar viss anspänning även på mitt annars ganska soliga humör...en annan dag ska jag åka tillbaka till samma mack och leta upp den unge mekanikern och då uppföra mig mitt allra finaste. Förhoppningsvis är jag inte mer skrämmande då, jag har ju tendenser att bli en aning för "trevlig". 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt