Tidens tand

Åh älskade liv, hur tveklöst du pågår! Livet vältrar sig fram. Utan tvekan. Hur jag bemöter detta är upp till mig. Jag lider av separationsångest och tårarna är väldigt nära. Hur har dessa människor kommit att bli så betydelsefulla? Jag älskar dem ju!?! Tveklöst... Att vara vuxenstuderande är en av livets ljusglimtar. I detta fall handlar ju studierna om ljuset! Att få lysa upp mitt eget mörker, att få befinna mig i flödande ljus. Att läka sår och få förlåtelse. Tillsammans med underbara människor fått möjligheten att utforska en smalare livsväg. Utmanas att se bindningar och bojor. Ges tillfällen att bli kvitt. Hur stort som helst. Jag kommer att bära med mig denna tid för evigt! Jag kommer älska dem in i evigheten... Här är dessutom några av dem på bild. :-) 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt