Provokativ

Nusånn! Håll i hatten för här lär det blås till!

Jag kommer säga nått som jag aldrig tidigare sagt. Här kommer det:
Jag tycker jag ser bra ut!

Jo jo! Va!?! Det är sant. Å jag som inte ens tillhör de snyggas skara. Men så här är det, jag har åldrats. Med visst behag. Nu spricker jag nästan. Av fniss. Fast ärligt så tycker jag det.

Nästan alla mina vänner (tjejer) är otroligt starka och drivande. De provocerar ofta. Jag älskar dem alla innerligt för deras inre kraft. Min vän Fia retar gallfeber på vissa med sin figur och träning. Lisa är jobbigt medmänsklig förjämnan. Nicolina är ärlig om omständigheterna på sitt jobb. Malin startar eget. Maria är ordningsam, ja så här kan jag fortsätta en bra stund om jag ska räkna upp dem alla. Ni fantastiska kvinnor som lever ERA liv så som ni önskar, NI fick mig att sticka ut hakan lite. Imorgon tar jag förmodligen tillbaka det och inser att jag är lika beige som vanligt. Men... Visst är beige rätt ok? ;-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt