Hämta tidigt!

När jag tar mig friheten att hämta bara ett barn tidigare från dagis för att åka och fika hos Fia gäller det att stå upp för mitt val! Underbar eftermiddag!!! Noel sa när vi åkte därifrån att det är synd att vi inte bor i samma hus! Hoppas jag kommer att drömma om Fias äppelpaj...

Ikväll har vi fixat lite på barnens rum. Det börjar märkas av nu att vi går från att ha haft tre småbarn till två små och en tweenie. Skönt att ha en kväll ihop.

Imorgon är det Kristi himmelsfärdsdagen. Röd dag i almanackan. Inget jag som personlig assistent brukar fundera på. Jobbar jag ordinarie tid på schema så spelar inte färgen någon roll. Men nu helt plötsligt har jag blivit lite bortskämd. 1:a maj var röd. Då blev jag ledig från mitt kyrkjobb... Ställer klockan för att jobba dagtur. Kommer bli mysigt det vet jag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt