Jobbhelg till ända

Idag har det varit terminsavslutning för barngrupperna i Varv. Vilket gäng! Jag var inne på min 21:a jobbtimme när vi drog igång genrepet. Poff så var jag alert igen. Går inte att göra ett sånt jobb halvdant. Barnen, kantorn, prästen och församlingen litar ju på att jag ska fixa min roll. För att inte tala om vad jag förväntar mig av mig!!! :-) På allvar så är det en riktig höjdare. Jag gör mitt bästa för att de små liven ska ha roligt när de ska uppträda. Idag stod musikal på programmet. Fick visa lite skådespeleri! Ja kära nån. Omväxling förnöjer.

Imorgon får jag inte brista i disciplinen. Jag har få tillfällen denna veckan för studier. Veckan därpå är sista veckan av utbildningen i Hjo. Har en del kvar att få gjort. Som att sammanfatta och skriva ner min etik och skriva ett föredrag till. Så har vi debatt om abort och aktiv dödshjälp... Lite att bita i!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt