Åsiktsdag



Har inte jättemycket åsikter om allt och alla. Men när jag tycker nått så kan jag bli så otroligt ivrig att få fram min åsikt. Idag har jag hävdat min ståndpunkt! Fast det blev lite obehaglig stämning och jag misstänker att det kostade lite på mitt charmkonto... Så fick det bli. 

Avslutning med seniorerna. Kom väldigt få. De ville hellre sitta ute i solen. Kan jag förstå. Fina ungar som jag verkligen uppskattat. Nu ses vi inte förrän till hösten! 

Idag har jag använt mig av en av mina fina klasskamrater. Fantastiskt att ha vänner runt om i stiftet som kan hjälpas åt. Att samarbeta för att nå bästa resultat gör mig lycklig. Här är bild på två av våra underbara lärare. Oliver och Håkan. Att se dem samarbeta har varit en fröjd! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt