Så lite...

Det behövs för att rucka ett självförtroende. Iaf om det är mitt och det handlar om sångröst. En småsak för andra blev övermäktigt för mig. Men nu ska det byggas nytt igen. Upp med gardet och sjung! Fått lite pepp. Behövde jag verkligen. Jag sjunger på arbetstid och vill inte skämmas och vara blyg. Privatlektion med Gergana gjorde mig gott. Fem minuter på trottoaren utan för kyrkan kl 21.30. Hörde någon undrade de nog stilla varför någon sjöng sin kvällsbön... Jag sjöng Gud som haver på Blinka lilla stjärna melodin! Lagom nivå att starta på!
Annat jag startat igen är date med Paolo. Går fint, vi ses nästan varje dag. Han gör mig öm där bak och insidan av mina lår är medtagna... Trött, svettig och nöjd!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt