Mittilivets besiktning

Eftersom jag i år fyller 40 år erbjöds jag en hälsoundersökning. Vi som är kommunanställda får detta via Kinnekullehälsan. Vilken helt underbar människa det arbetar där. Jag blev godkänd. För mitt välbefinnande i längden finns det lite att jobba med dock. Jag är för rund på mitten. No shit

Jag är trött. Det har varit aktiviteter från tidig morgon till kväll varje dag denna vecka. I morgon blir det lite lugnare. Lönesamtal, ärenden, besök på återvinningen och plugga är planerat. Så fredagsfika så klart!

Önskar att jag snart får ett sms från Anton. Vet inte om de är framme än.

Kommentarer

  1. Hej !!
    Kul att höra att Även om man är en rund person kan ha bra värden men tyvärr ärjag som du lite förstor runt om ! Kram Ach

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt