Diplomatisk

Hävdar återigen att kompromisser är inte till nytta. Största mängd lycka åt största mängd människor! Det är ett motto jag burit med mig väldigt länge. Önskar att jag ibland sket i vilket och gick enbart på min egen vilja men så är jag ju skapad/lärd. Att få med så många jag förmår, att få så få emot som möjligt. Det är mitt mål. Det krävs en sju sörens medlare emellanåt. Jag är ibland både vänd ut och in och slagen knut på. Det är min uppgift. Både yrkesmässigt och privat. Jag lever relationsinriktat och medlen helgar inte målen i min tillvaro. Att se, höra, uppmärksamma och bekräft det är vad jag är bra på. Det är mina gåvor. Tack Gud för det! Gött att få betalt och kalla det arbetstid.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt