Ännu en natt

Vi kör på en natt till i husvagnen. Vi gillar detta du och jag mamma, sa Noel. Jo, lugnet är riktigt skönt. Kopplar bort massa måsten och bara myser med honom. I kväll måste jag dock säga att det är väldigt blåsigt. Det viner om knutarna. 

Jag har haft sån tryckande huvudvärk idag. Fick ta en tablett förut. Börjat ge med sig nu. Kanske är det vädret eller den där lite skrovliga känslan jag har i halsen. Virustider på gång... 

Milde vilken spännande kväll det blev! Jag har skänkt bort vår lekstuga. Den blev hämtad för några timmar sedan. Det huffades och puffades en hel del innan den var upplyft på en kärra. 
Barnen förevigade det hela med sina nya mobiler. 
En underbar bild på en fantastiskt fin församlingsbo i Varv och en mycket god kollega! 
Det är noga med måtten på utstickande föremål... Ja, jo men ärligt handlade det mest om att inte fastna i de enorma tujabuskarna då kärran skulle passera ut från grannarnas garageuppfart. Glatt gäng körde iväg med vår gamla lekstuga som nu ska få nya invånare. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt