Andra veckan

Wow! Dessa veckor går förvånande fort. Jag brukar tycka att det är ett väldigt långt uppehåll över sommaren men om bara en vecka till startar barnverksamheten sina grupper igen. Alltid lika spännande att vara med om. Jag har nya arbetskamrater igen. Också spännande och roligt. Har en riktigt bra känsla inför denna hösten. 

Här gör vi ett försök att fastna på bild. Vi skrattade så mycket att de flesta bilderna blev suddiga. Ja ja, en dag på jobbet... 

En annan sak som gör mig väldigt glad är att jag börjat träna yoga på Hälsocenter igen. Så otroligt fint det är där! Att göra yoga nästan varje dag hemma som jag gjort nu sen tidigt i våras har funkat bra men att ha en duktig instruktör är superbra. Så fantastisk utmaning för mig, att inte tävla, inte prestera bara känna in. 

Idag tog jag mina fyra ungar i bilen till Skövde. Anton skulle tatuera sig och då passade det bra att vi andra tog en vända på stan. Eller nja, Noel hängde hellre i studion med brorsan och pappan. Jag och tjejerna mötte upp Sigrid med dotter. Fika och liiiiiite shopping blev det. En megaförpackning duschkräm på Body shop och nya springskor till Noel. Jag har ju bestämt mig för att överkonsumtionen är just över. Blir så trött på att jag lockas och inte kan stå emot. Ska bli intressant och se hur det går med två månaders köpfasta. Det är ju vanligtvis bara oktober för min del men nu klämmer jag till med även september. Nödvändiga inköp till barnen görs såklart! Och bra mat! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt