Shopping och yoga

Känns som det är vad dessa två dagar mest handlat om. Igår tog vi en tur till Gekås i Ullared. Barnen, deras mormor och chauffören det vill säga jag drog efter lunch mot shoppinginfernot. Gick bra förutom att jag nu inte har någon semesterbuffert... 
Kaoset som uppstod när saker skulle hitta sin nya plats i bostaden. Åh milde! 
Men efter en stärkande stund på yogamattan i mina nya träningsbrallor började jag återfå lite fokus. Jag älskar yoga. Det är så galet utmanande för mig på så många sätt. Som överrörlig reumatiker med stor tävlingsanda är yoga både undergörande och fördärvande. Jag måste hålla koll på mig själv så jag inte övergör positioner och i vissa rörelser krävs modifieringar... Om jag inte är strikt och noggran kan jag få riktiga problem. Men så är det ju med det mesta i livet! 
En grön smoothie och första semesterdagen är igång! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt