Glädje hela dagen lång

Att ha vänner är att vara välsignad! Idag har jag omgett mig från morgon till kväll. Nu väntar jag hem Ulli och Anton som är på väg. Borde gå till historien som en av de vänskapligaste dagarna i mitt liv. Det som är med vänner är att en lätt kan ha delade åsikter och veta att det inte har med ens vänskap att göra. Vi är inte våra åsikter lika lite som vi inte heller är identiska över tid. Vatten flyter under många broar, vissa saker tar en med andra lämnar en bakom sig. Människorna jag mött och kommer att möta under denna dag är just de som jag önskar ska följa mig livet ut! 
Började min dag i jordgubbslandet. 
Kom hem till att Noel och Niklas hade skördat våra potatisar. 
Jättefina och goda, roligt med egen odlat. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt