Solskens lördag

Startade dagen på vår spinningcykel. Svettades ut tröttheten. Jag har verkligen inte sömnproblem men somnade inte förrän efter två i natt. Så vaknade jag halv sju. Det brukar sluta i kaos. Jag behöver sova sju eller åtta timmar minst för att fixa dagen bra. Fördelen med lördag är siesta! 
Frukostshot! Jag har fått lite snuva. Den motar jag så gott det går. Spenderade fm med Alicia på stan. Ungen växer nått otroligt och nya skor och jacka behövdes. Fika på Retroförrådet och massa godsaker inköpta på Orientlivs. 

Sushikväll här! Niklas har gjort fina och goda som vi högg in på. 
De är ju såklart vegetariska! 

Vilket underbart vårväder. Tvättar och hänger ut maskin efter maskin. Tack vare min tupplur på em ska jag kolla SVT play när Gladiatorena nu är slut. Helt ledig helg och det var behövligt. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt