Lättare än andra

Vissa dagar känns så otroligt roliga och meningsfulla. I dag har det varit en sån dag. Jag har bara fyllt på med livslust. Så jädra härlig känsla. 
Startade starkt i Crossfit boxen med Fia. Jag lyfte lätt vikt och tog en kvart på mig men jag gjorde det iaf.  Nöjd! Lika många av varje; lyft, mage och rodd. I rodden räknas kalorierna. Så är det bara att följa angiven mängd... Så en sväng i de romerska ringarna och avslutade med 350 varv med hopprepet. Japp, jag gick trött därifrån. Men samtidigt sprudlande glad. 
40 minuter senare (hunnit med dusch, smink, påklädning, mellis och transport) var det dags för årets fest i Kungslena kyrka. Påskdagen, denna glädjens dag! 
Stenen är bortrullad! Denna skapelse har barnen i Inomhusgruppen gjort. Planterat och skött om. Med hjälp av många som vattnat och klippt. Aldrig någonsin skådat så växtkraftigt gräs!!! 
Det är intressanta dofter som sprider sig vid denna årstid.


Tog en tur till Pommern. 
Kusinträff

En blyg blick under lugg! 


Nu sover alla barnen och Niklas är kvar i inspelningsstudion. Jag kryper till kojs med en ny bok. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt