Motorisk problematik

Mina ben sprätter likt skankerna på en halt höna! Verkar förlorat all styrsel över muskulaturen i lårens framsidor. Känner dock tydligt mina ljumskar! Japp, jag har en sju sablars träningsvärk. Var med Lc och testade på CrossFit igår. Lika roligt som det var för ett år sedan. Minns träningsvärken också... Jag känner att det verkligen är en träningsform jag skulle vilja hålla på med. Adrenalinpåslaget!!! Ska göra en satsning igen! Typiskt mig. Jag är dålig på att hänga i. Kommer sjukor, familjegrejs eller tokintensiva tider på jobbet så släpper jag träningen vilket ju är riktigt dumt. Men som sagt, på't igen. 

Jo men visst är det en bild på dagens, morgondagens och med stor sannolikhet även lördagens problemområde... Mina lår och ljumskar! Livet i ett par urtvättade plyschbyxor, varma mackor till kvällsmat och ett par avsnitt Modern family behöver inte vara svårare än så! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt