Inser!

Jag är dålig på att vabba. Gör det så sällan som möjligt. Niklas och jag delar på de dagar då barnen är sjuka. Fast allra helst lämnar vi över vabberiet på den äldre generationen. De är proffs på det ju! Tycker att det är fantastiskt att vi har möjligheten att vårda våra sjuka barn och samtidigt få en ersättning för det. Vet att vi är priviligierade. Borde vara mer ivrig att få utnyttja den chansen. Det här är tredje dagen jag är hemma med de minsta. Igår hade jag ledig dag dock. Inser att så länge det inte är värre än en vanligt förkylningsvirus borde jag se detta som lyxtillvaro tillsammans med mina pyttisar. 
Medans de ligger i soffan och inväntar alvedonmiraklet packar jag upp ett par påsar med inköp från ljuvliga Einars vintage. Påsarna har blivit ståendes i flera veckor... 
Osminkad vardag! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt