Gasläcka

Ibland undrar jag på allvar över mitt eget förnuft... Har jag ett över huvud taget? Idag när jag gick från jobbet till bilparkeringen kände jag en liten plutt trycka på. I min ensamhet tänkte jag inte så mycket på det hela utan gav efter för vinden så att säga. Döm om min förvåning när en i övre medelålderns herre tittar fram på andra sidan parkeringen. Följande händer; jag börjar harkla mig och skrapa med min fot för att på något vis framkalla ett liknande ljud för att på så sätt täcka över för den lilla fis jag undlät mig att släppa. Ärligt, vad för något gjorde jag? För bövelen, jag är en helt vanlig människa som numera äter stora mängder vitkål. Jag behövde släppa väder och gjorde så med. Kunde jag inte bara stannat vid det... Näe, jag försökte fixa fejkpruttljud... På vad sätt skulle det göra saken bättre?  Åh, ibland så inte bara undrar jag lite lätt över mitt sinne utan borde högljutt ropa VA? 


Borde ha en mer Noellik inställning till fisandet. Han ropar glatt; -Det var jag!!! 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt