Svänger snabbt

Igår började jag dagen med att få iväg barnen till skola och dagis. Så till kyrkans hus för telefoniutbildning. Roligt på så vis att sällskapet är fantastiskt. Det hela avslutades med en Harlem shake i kyrkan. Sök på Tidaholms church och bli utmanad! Tyvärr han jag inte med inspelningen för jag skulle snabbt hämta och lämna barn innan det var dax att börja jobba kl 17. Tre intensiva timmar med tweeniesarna innan jag 20 blev personlig assistent över natten. Idag blir det studier och om jag har tur lite extra sömn innan fredagsfikat med fantastiska fyran står på tur. Små saker gör mitt liv till den makalösa tillställning det är. Ombyte, kärlek, välvilja och fredagsfika är några ingredienser i min vardag. Samt lyxen av citrondoften i denna!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt