Anki vs Virus

0-3! Snuva, hosta och feber! Jag som högt och tydligt deklarerade att jag vägrade bli förkyld! Viruset är inte bara aggressivt det är lomhört! Ja nu är det som det är. Inget att lipa över. Jag har som tur är ledig helg vilket borde ge mig lite tid för återhämtning. Blir däremot inga stora aktiviteter med barnen. Jag hade tänkt överraska med något kul. De tycker fortfarande att jag är borta för ofta. Men nu kan de inte klaga på det. Jag tänker inte ge mig ut i onödan...
Min rubrik kunde nästan varit en gladiatorfajt. Vi somnade i soffan till det programmet.
Niklas har bjudit hem vänner på mat och ölprovning. De verkar ha trevligt. Jag har legat i soffan med barnen hela kvällen. Nu tänker jag krypa ner och slöläsa. En tidning tror jag, som kontrast till pluggandet.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt