Första semester veckan

Ja nu har jag varit ledig i en vecka. Hänt massor av bra saker. Jag gillar att få grejer avklarade. Längtade efter Anton och Ulli och då var det prio att åka dit direkt. Annars går jag och väntar och uppskattar inte tiden som är. Fick min dos av omsorg och kärlek och kom hem nöjd och glad. Redo att bygga staket! Det är varmt att bygga mitt i solen så det blir inte många timmar om dagen. Vill inte slita på mina arbetare i onödan. Redan nu är jag jättenöjd och i nästa vecka byggs det färdigt. 
Bara den lilla biten och två dörrar kvar. Sen ska det pyntas med belysning och växter. 
I partytältet frodas tomater och gurka. Det blir som ett växthus när solen ligger på. 
Barnen badar i poolen som nu är uppe i 22 grader. De har badat sen det var 10 grader så de tycker att den är varm nu. Jag har ännu inte lyckats ta mig i! 
Ljuva sommartid! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt