Fantastiskt på tu man hand

Längesedan vi bad om barnvakt för att åka iväg på något. Men idag har vi varit i Bottnaryd på Open new doors. Därefter tig vi en tur till Skövde för att hämta vår ena bil på verkstad. Så shoppade vi ett nytt parasoll och lite pynt på min favorit affär Indiska. Niklas köpte såklart te på Record, fint ska det vara... :) 
Mitt ute i ingenstans finns detta fabulösa ställe. Vi är lyriska! 
Vi åt Skagenmacka och lakrits cheesecake. Allt var vegan och mycket var rawfood. Så himla lycklig! 
På baksidan av detta skåp stod denna fina text. Så sann! 
Vi åkte därifrån mätta och lyckliga. Gjorde ett fenomenalt inköp av ett tokfint handgjort handfat från Mexico... Relativt dyrt sådant meeeeen oj så snyggt det kommer bli. Vi kommer renovera allt annat i badrummet utifrån denna dyrgrip. Blir toppen till hösten. Just nu pågår detta projekt:
Min födelsedagspresent från föräldrar och bror. Jag önskade mig deras tid och virke. Nu bygger vi staket! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt