Strategier

Förberedelser, planerande m.fl är inte ord jag överdrivet använder. Jag har ibland en plan men allt som oftast failar den för kanske var det inte så genomtänkt eller så styrde någon annan upp läget. Ok med mig! Ärligt, jag kan inte säga att jag är något kontrollfreak men det skadar ju inte med att ha lite överblick. När det gäller min egen tillvaro. Vad som händer på dagis, i skolan eller på jobbet när jag inte är där... Ja det vet jag inget om. Har inte behov av att veta inte heller har jag kapacitet att kolla! Jag har tilltro, säker på att allt ordnar sig, förr eller senare, mer eller mindre bra. Just nu försöker Niklas och jag se över våra resurser. Noel är sjuk, så viss beredskap där krävs. Jag ska jobba i morgon. Borde förberett det... Tagit hand om ungen min istället. Stressar mig lite. Tar den smällen i morgon.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt