Missad fest

Händer ganska ofta nu mera. Att jag av någon anledning inte kommer iväg på den planerade tillställningen. Sjukdomar, jobb och ren trötthet brukar sätta stopp för mitt partajande. Igår var det meningen att jag skulle gå på invigningsfest. Niklas och kollegor hade fixat fest i nya studion. Jag såg fram emot detta. Men kvällen tillbringades i soffan med alla barnen. Ja ja vad är väl en bal på...

Denna dag börjar likadant. Noel och jag sitter under filten och kollar tv. Natten har varit lugn. På väg att bli rejält försoffad. Feber, hosta och oroliga magar gör att vi håller oss i stillhet. Inköpt lite nya spel, det roar oss en stund. Nu verkar dagen dra igång på riktigt här. Även Nora har vaknat till. De två äldsta sover...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt