Redan lördagkväll

Mina lediga dagar går lika fort som alla andras men ibland blir jag förvånad. Har just nu min längre ledighet på schemat och tror alltid att jag ska vila och ha det såååå lugnt. Vilket trams. Har jag glömt dessa underbara ungar jag valt att få??? Men helt klart är det så att de förgyller min tid. Jag ska ju ge mig av nästa helg på barnfri festlighet så varje stund med ligan fram tills dess räknas som kvalitetstid (jo man tackar, utopia!).

I torsdagskväll var jag och lyssnade till en bulgarisk damkör. Superduktiga! Känner att jag ska passa på och lyssna till så mycket körmusik jag bara kan dessa få dagar festivalen håller på.  Imorgon är det Alicias tur. Hon är med i en barnkör som heter Änglabus! Underbara små ungar.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt