Mysteriet med änkan!

Upptäckte en flaska "Gula Änkan" i kylen i morse... Niklas hade redan åkt till jobbet och jag blev riktigt fundersam. Hade han köpt denna och i så fall varför??? Ringde upp honom och frågade. Näe han undrade lika mycket som jag. Skojar han eller vad? En flaska champagne dyker väl inte bara upp i kylen hur som helst? Alla möjliga och omöjliga förslag radades upp. Kanske någon lämnat den hos oss, men vem? Skulle just till att kolla om den stod kvar och faktiskt ta ett foto av den så sprang jag ihop med Anton! Jag blev så överraskad att jag skrek i högan sky. Han hade blivit hemskjuttsad så sent att jag inte hört honom. Champagne var från honom: -Grattis på mors dag i förskott!   Ååhh älskade ungen min.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt