Ledig dag

Jobbar kvällen så har haft hela dagen ledig med de barn som valde mig istället för dagis. Vilket blev två av tre... Anton är i Ljungby hos sin pappa. Saknar redan ungen och han åkte igår kväll...ja ja. Passade på att ta en fika på nstan och då hittade jag i butiken bredvid ett par riktiga klackaskor. Ja milde de blir en utamnaning som heter duga. Massor av bubbel kommer att vara det som bär fram mig när jag ska dansa i dessa.

Jag har varit så kluven när det gäller bilder på mina barn på min blogg. Jag har nog hört för många skrämmande föredrag från Ecpat om hur bilder förvrängs och manipuleras så de helt plötsligt blir fruktansvärda bilder på barn som utsätt för övergrepp. Men jag har tänkt om. Jag kommer inte ge vika för sjuka idioter (vilket jag anser att pedofiler är). Så här är jag och smitthärden.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt