Behålla hoppet!

Ibland så kan jag få känslan av att näeee nu blir det för mycket! Dyker på mig då och då. Jag som är lite av en hysterika lever ju om och ställer till tumult då. Sägs att det är bra, så att det inte byggs upp för mycket frustration under lång period... ja jag vet inte det. Dramadrottningen i mig verkar ta alla tillfällen att få agera ut. Brukar säga att det är min rödhårighet. Att som jag vara både rödhårig och vänsterhänt är en spännande kombo. Blir liksom inte mer bångstyrigt än så! Fast helt ärligt så står jag allt som oftas uppradad i svennekön. Trivs bra där numer. Allt handlar väl om att andas ut och hitta hoppet antar jag.
Står på panelkanten i vårt kök...jag kan behöva bli påmind.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt