Nervklena städfreak undanbedes vänligen!

Jag har ofta ett bekymmer i tvättstugan... otroliga mängder tvätt att ta hand om. Både smutsig och ren. Det ska strykas och plockas in i garderober. Vika handdukar, rulla lakan och sortera strumpor. Alltid lika mycket tvätt som väntar. De som sett min tvättstuga vet att jag inte överdriver när jag säger bombnedslag! Jag har nu tänkt att steg för steg visa dett med bilder. För de som har stöknojja är det på sin plats med ett varningens ord: Det är inte vackert...



Jag varnade...Efter många timmars fixande började jag få lite ordning...

Smutstvätten sorterad!


Ja om det finns någon som känner att dagens goda gärning fortfarande inte är gjort så är det helt ok att anmäla sig till strumppar letning hos mig!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt