Till dig Fia!

Ibland lever vi på marginalen. Nått händer och det bränner till. Vi kastad in i oro och förtvivlan. Känner oss vilsna och rädda. Sorgen, ångesten, missmodet och eländet verkar äta upp oss. Så... Vi ser oss själva och vår situation klarnar. Vi lyfter blicken som inte längre är grumlig. Vi höjer våra huvuden och vår själ ljusnar. Vi har ridit ut stormen. Vi har gjort det tillsammans. Vi blåser faran över ännu en gång! Du är min ventil, faran är över! I mer än tjugo år har vi luftat våra känslor och tankar med varandra. Du är mig så kär! 
Här är jag i min gråskala som helt klart skiftar i beige. Det som är värt att veta (även det oviktig) det vet DU om mig. Och för det är jag, håll i dig nu, tacksam! ;)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt