Cirkus Paradiso på väg!

Återigen har vi haft personalfest. Så himlans roligt. Temat i år var cirkus och jag ingick i den grupp som planerat det hela. Dock har jag inte bidragit nått vidare med planeringen eftersom jag varit upptagen med annat alla planeringsmöten vi haft... Så kan det bli! Att jobba på en arbetsplats som bryr sig så mycket om vårt välbefinnande är härligt. Klart det finns meningsskiljaktigheter och groll då och då men i det stora är vi väldigt väl omhändertagna. Jag är av den känsliga sorten som tar åt mig alldeles för lätt och tror att jag hamnar i bråk eller får ovett så fort någon säger emot mig eller är av helt annan åsikt... Som ett litet barn är jag ibland. Men just nu njuter jag av att väldigt mätt efter fem-rätters meny, väldigt glad för alla fina kollegor och tacksam för att jag tog steget  in på en annan arbetsplats, kunna krypa ner i min säng och veta att jag ska tillbaka dit i morgon igen!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt