Precis som vi önskar!


En lördag utan måsten. Barnen gjorde yoga och vi kollade Nyhetsmorgon. 
Det blev en skrattfest! Paryoga handlar ju om att lita på varandra och dessa två var nog lite opålitliga... 

När det blev strömavbrott tog vi barnen i bilen och åkte till Mullsjö och köpte lördagsgodis. 

Så en obligatorisk vända till dagligvarubutiken. 
Tycker jag köper just dessa varor flera gånger i veckan... 
Väldigt nöjd att det i vår lilla stad går att köpa schampoo och balsam som inte är testade på djur. Finns flera märken och butiker som har. Toppen, för är det nått som retar mig är det skönhetsgrejs som stackars djur blivit plågade för att vi ska använda. Den lilla kaninen är symbolen som garanterar att det inte är testat på djur. 

Niklas och jag har varit på Matrally. Älskar detta! Precis så som vi vill köpa våran mat. Producerad på plats, av entusiaster. Helt fantastiskt. Vi bara betalade och log. 
Från Stockuts, Löpareskogens gårdsmejeri och Giselas handelsträdgård. Vilken fröjd!!! 

Niklas har fixat basilikaoljan inför kvällsmaten, jag fick snacks i present, och godiset är inhandlat. Ser fram emot en kväll med familjen. 
Grönkålschips! Bra sak att ge mig, vegansk rawfood. 

Nu tänker jag sätta mig i soffan med mitt te och grunna på livet... 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt