Hemstad

Livet kunde blivit väldigt annorlunda. Tack och lov lever jag vad jag tror och känner ett bra liv här i lilla Tidaholm. Jag är alltid stolt över min hemtrakt men denna helg är väldigt speciell. Det är Konstnatten och kommunen lever upp. Så vackert! Tyvärr orkade jag inte ut igår men nu i kväll har jag och barnen varit runt i centrala byn. Kanske tar vi en tur ut på landsbygden i morgon... 
Lite häftigt när naturens konstverk slår det mesta skapat av människohand. 
Upplysta gångstråk som leder oss fram. 
Tidaholms kyrka är alltid vacker men denna helg är den storslagen! Underbara kyrka! 
Det var så rofyllt att Noel nästan somnade i kyrkbänken... 
Väl hemma igen är barnen nerbäddade och kvällen är stilla. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt