Nytt år

När jag vaknar i morgon börjar mitt 43:e levnadsår. Jag fyller 42 den 15/6-15. Halva första sommarmånaden har gått och livet känns enkelt och bra. Haft en skön ledig helg med familjen. Idag har Nora haft sitt barnkalas. Tänk så tokigt det kan bli med upphaussade kalas som bräcker varandras. Tänker då visst inte hamna i det diket. Hos oss bjuds hela klassen hit hem. Ute, kläder efter väder! Korv i bröd, en glass och en klubba när man går hem. Lekte lite lekar och hoppade på studsmattan. Två timmar och sen tack och hej! Alla nöjda och glada! 

Det blir inte så mycket "träningstid" just nu. Ägnar mig åt vår trädgård och min yogarutin. Tycker ändå att jag känner mig starkare och kryare än på länge. Har bara en envis snuva med lite rasp i halsen när jag vaknar varje morgon. Fast det försvinner under dagen. Längtar lite efter att springa i skogen men är inte riktigt där ännu. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt