Våldsfilm

Milde jag skulle vila mig lite men det var en sån våldsam film som jag höll på att fastna i. Jag vågade inte titta men hörde dialogen. Nämen det blev ju om möjligt ännu kusligare. Jag behöver tystnad för att ordentligt sova men ändå somnar jag så gott i soffan på kvällarna framför något av mina favoritprogram. För konstigt detta här.  Hur som helst väntar jobbkväll och natt. Går av i morgon bitti och då ska jag bara slappa en lång stund. Försöka ta mig till träning, antingen så promenerar jag i fina vädret som ska bli i morgon eller så får jag väl ge mig på ett styrkepass... är jag riktigt hurtig kanske jag gör båda.

Vi ska på möte i morgon eftermiddag om flyttningen av förskolan. Spännande att få veta hur de tänker. Jag önskar att det fanns möjlighet att göra det permanent någonstans här i närheten men det är nog en utopi...

Niklas och jag går omkring och nynnar lite på Mysteriemässan...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt