Äckelbekänning

Promenerade i nya skor. Lite stora, lägg därtill nya ullstrumpor. Skavde sönder huden under trampdynan till en gigantisk vattenblåsa. Bilden talar ju sitt tydliga språk. Ja detta är min blogg som handlar om mina bekännelser och det är nedrans längesedan något blev outat. Så här kommer det: jag har vad som i bland blir omnämnt som k-kskinn under fötterna. Ja alltså väldigt omtålig hud. Åh rackarns där vart jag fräck. Skit i det nu. I morgon får familjen besök. Ulli kommer. Vi längtar ihjäl oss. Barnen laddar max, jag planerar matinköp. Viktigt att vi äter bra när hon är här och då vet många att jag är petig i vanliga fall. Rena produkter och bra fett. Japp! Ska sanningen fram längtar jag dessutom efter egentid med Niklas. Kan tänkas att mitt uttalande om en viss sorts hudtyp här tidigare stör min sambo så pass att jag får fortsätta mitt trånande allena.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt