Två flugor...

Hade jobbärende till Jönköping, skulle handla på en affär i stan. Tog med alla barnen och och fick lite mer tid med dem samtidigt som vi lämnade Anton vid bussen. Att utnyttja tiden på bra sätt... 
Men ingen shopping innan de fått brunch på Ikea! 
Vinkar av brorsan... De är en härlig kvartett.
Jag har blivit (alltid varit men ungar har krävt sitt) så bra på att göra inget... Sitta i solen och bara sitta där. Eller jag funderar på massor men det är bra grejer...
Jag är inte heller speciellt kroppsnojjig... 
När jag satt där och gjorde inget kom denne lille unge och visade mig hur många fina tomater han plockat. Han ville väldigt gärna dela med sig till våra grannar! Gjorde mig glad!!! Både mängden mogna tomater och hans vilja att dela med sig... 




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt