När dagen börjar 4...

Milde vilken lång dag. Minns när barnen var små och de vaknade så här tidigt... Jag blir nästa yr av bara tanken. Idag vaknade jag av att yngste gick upp för att kissa och så kunde jag inte somna om. Så när kl var sex packade jag träningsväskan och åkte till gymmet. Bra start på dagen. Tror jag kommer känna av en rejäl träningsvärk i morgon. 

Vilken ljuv tid det är ute nu.
Vår lilla syrenhäcken blommar. Planterade den i höstas. Vilken lycka! 
Noel är ute och leker och kommer in svettig och lortig. Det är bra grejer det! 

Allt är fint och jag är lugn. Trots att Anton rest till Beirut. Jag får bara tro det bästa och att han är rädd om sig själv. Det är inget direkt hot där just nu men tanken på att kriget är bara några timmar bort med bilen är ju ofattbar... 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt