Tio i slut

Gick ifrån jobbet tio minuter tidigare idag. Milde, kändes som jag vunnit på lotto.

Behöver plocka fram mina vår och sommarkläder. Kollat vädret i Frankrike och det visar på 15-20 grader och sol till helgen. Skönt! Jag är inget vidare på att packa. Ska få med mig en massa saker... Eller så tar jag med minimum och hoppas på det bästa. Mina springskor och en stadig sport-bh så jag kan ge mig ut på ett par rundor. Lånat en regnponcho av pappa så jag inte ska bli dyngsur om det regnar, vi kommer stå i långa matköer utomhus har jag förstått. Nu börjar jag fundera på att jag kommer vara iväg från familjen. Förut har jag skjutit det ifrån mig och fokuserat på resan...
Ärligt, jag tänker tillbaka på tiden med tre små barn och minns den som väldigt intensiv. Så undrar jag hur jag om fem år kommer minnas denna tid...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt