Öka farta

Både för egen del och som uppmuntran att delta i det loppet som är på måndag 5/5 kl 18.30. Sisustugan är utgångspunkten. Kommer bli superkul. Jag finns där och springer med barnen. Anmälningsavgiften går till flyktingläger! Bra på så många vis att delta. 

För min egen del behöver jag peppa mig själv att lägga in en högre växel och maxa inför terminens sista veckor. Intensiv tid! Härligt att se naturen och människorna som verkar blomma ikapp! Idag har jag haft en riktigt bra dag på jobbet även om det stundtals kan vara svårt att finna motivationen då många redan verkar tro att verksamheten är slut... 
Att göra planering sittandes på trappen i solsken är sann löneförmån. Vackert i Ekedalen nu! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt