Ömsom vatten...

Jag är ingen ensamarbetare! Nu är det fastslaget en gång för alla. Jag fullkomligt förgås av tristess. Att packa ner verksamheten i kartonger i väntan på flytten är urtrist. Men det ska göras och jag gör det naturligtvis. Men att få ett avbrott med sill och färskpotatislunch med en efterföljande jordgubbstårta var rent underbart. Härligt arbetslag som återigen firade mig och vaktmästare Håkan som också fyller jämt i sommar. Jag är trots min tillfälliga ensamhet otroligt lyckligt lottad! 
Tänk att idag för en vecka sen hade vi efterfest på Öghrens altan. Separationsångesten var total. Nu när veckan haft sin gilla gång får jag påminna mig med fotografier att det verkligen hänt. Det var ett fint gäng människor här på besök. Hoppas få återse dem!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Helgens sista vakna timmar

Ta till sig nytt